top of page
  • תמונת הסופר/תעו"ד ורדית אבידן

חשיבות השיתוף בהדרכה למניעת הטרדה מינית


חשיבות השיתוף בהדרכה למניעת הטרדה מינית
חשיבות השיתוף בהדרכה למניעת הטרדה מינית

יתרונות השיתוף 

בשנים האחרונות אני לומדת ששיתוף מחשבות ורגשות מלמד ומגדיל אותי המון, אני לומדת (כל יום מחדש) להראות את עצמי ולראות כך את האחר/ת.שנים נאחזתי במחשבה שלשתף במה שאני חושבת ומרגישה (בהמון נושאים) חושף את הפגיעות שבי, תפסתי זאת כחולשה, ונזהרתי לחשוף, היום אני מבינה שככה אני מגלה לאחר/ת את הצרכים שלי ולהפך, וקיימת גדילה משותפת בסביבה הקרובה שלי.לא רק בסביבה האישית גם בסביבת העבודה שלי, במיוחד כאשר קיימת הקשבה מולי.


מאז שהתחלתי לשתף בתהליך יצירת סדנאות העומק למניעת הטרדה מינית, נוצר סביבי שיח שיתופי מרתק שעולה בעיקר מצידם/ן של חברים וחברות שלי שרובן המכריע א.נשי קריירות מצליחות בארגונים רווחים ובעולם ההייטק.


חברה שיתפה אותי


חברה שמחזיקה בעמדה בכירה בחברת הייטק, שיתפה אותי בכך שכל נושא ההרצאות על מניעת הטרדה מינית הינו בגדר המלצה בלבד, לעשות וי, ו/או לעיתים המעסיק/ה, האחראי/ות על פי החוק למניעת הטרדה מינית, על קיום של ההרצאות בארגון והפנמת הנושא, מסתפקים/ות במענה על שאלון מבלי ליצור שיח אמיתי שיביא להפנמה.


אז אם כבר קיימת חובה על פי חוק לקיים הרצאות על מניעת הטרדה מינית, בואו נעוף על זה, ונשתמש בזה ככלי לייצר שיח עמוק בין העובדים/ות שיעודד אותנו לבוא בכיף לעבודה ולא בתסכול וכך גם ליצור תמריץ לתפוקה יותר גבוהה שלנו כעובדים/ות.


כן העבודה שלנו כמה זה חשוב להרגיש נעים שם.

רובנו מצויים בעבודה כ - 80 אחוז מהזמן שלנו (מלא זמן).

אז אם יהיה לנו נעים שם, מן הסתם זה ישליך על רוב תחומי חיינו לטובה

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page